جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ تیر ۲۶, دوشنبه

اندکی این مثنوی تاخیر شد

پیش از این ها بلاگی را با نام "غرر و درر" راه اندازی کرده بودم و مطالبی را اونجا می نوشتم. اما ناگزیر دیدم که مجموعه مقالات و مصاحبه هایم را که در فیس بوک جمع می کردم یک جایی مثل این بلاگ جمع آوری کنم که بالاخره چنین کردم و اگرچه با تاخیر بسیار به این جمع پیوستم. سعی می کنم اون دیگر بلاگم را هم برای نجواها و گفتگوهای خصوصی خودم فعال نگه دارم چرا که اسم صاحب بلاگ اونجا معلوم نیست. اون بلاگی بود که زمان اشتغال در وزارت خارجه درست کرده بودم و ناگزیز بودم که اسمم را علنی نکنم تا انتقاداتی را که می نویسم به اسم خودم نباشه
حالا که دو سالی است استعفا از شغل پیشین خود داده ام و هر از چندگاه مقالاتی این جا و انوجا می نویسم و مصاحبه های انجام می دهم اینجا را به عنوان محلی با عنوان "یادداشت های یک دیپلمات" درست کردم که بتونم محلی برای مراجعات خودم و دوستان باشه
از همه کسانی که با نقد سازنده شون کمکم خواهند کرد متشکر خواهم بود
خسین علیزاده
دیپلمات پیشین
17.7.2012
هلسینکی/ فنلاند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر